Locaties

Zusterstraat

Locatie Zusterstraat

Onze hoofdlocatie is een gebouw uit 2011 op de Zusterstraat. In het centrum van Den Haag. De locatie biedt met haar 34 lokalen ruimte voor ongeveer 1000 leerlingen. Naast onze theorielokalen zijn hier ook twee gymzalen en een mediatheek te vinden. Het gebouw heeft een moderne, lichte en frisse uitstraling. Naast de aula is er ook voldoende ruimte op ons dakterras om pauze te houden.

Onderwijsaanbod Zusterstraat

bezoekadres: Rozenburgstraat
postadres: Zusterstraat 120
2512TP Den Haag
070-3120750

Hooftskade

Locatie Hooftskade

Op de kop van de Zuidwal vind je onze niet te missen locatie aan de Hooftskade. Een bijzonder schoolgebouw dat recentelijk helemaal is opgefrist, uitgerust met een complete praktijkcampus. Waaronder een modern kooklokaal, een goed gestroomlijnd techniek lokaal met alle voorzieningen voor autotechniek, installatietechniek, houtbewerking en metaalbewerking. Op deze locatie bevinden de aula en het dakterras zich op de tweede verdieping. Dit zorgt ervoor dat er een wijds uitzicht is over een groot deel van de wijk.

Onderwijsaanbod Hooftskade

Hooftskade 127
2526KB Den Haag

Capadosestraat

Locatie Capadosestraat

In de wijk Laakkwartier staat onze locatie Capadosestraat een kleinschalige en veilige school, dat gesitueerd is aan een mooi stukje stadsgroen. Het moderne gebouw is voorzien van 16 lokalen waaronder een aantal mooie ruime praktijklokalen. Uniek op deze locatie is dat er naast een gymzaal ook een aparte fitnessruimte is. De sfeer is heel open, toegankelijk en zeer transparant, dit uit zich doordat de wanden van veel klaslokalen gemaakt zijn van glas. Achter het schoolgebouw bevinden zich sportvelden waar de Johan de Witt Scholengroep een groot deel van het jaar gebruik van maakt.

Onderwijsaanbod Capadosestraat

vmbo-basis
(onderbouw)

vmbo-kader
(onderbouw)

Capadosestraat 25
2523AB Den Haag

Glasblazerslaan

Locatie Glasblazerslaan

Net als alle andere gebouwen is de Glasblazerslaan recent volledig gerenoveerd in de huisstijl van de Johan de Witt Scholengroep. De Glasblazerslaan bestaat als het ware uit twee delen. In het ene deel de theorielokalen, in het andere deel drie grote gymzalen en fantastische kunstcampus die schoolbreed worden gebruikt. Met de 10 lokalen waar maximaal 18 leerlingen per lokaal zitten is deze locatie een kleine vriendelijke omgeving.

Onderwijsaanbod Glasblazerslaan

Glasblazerslaan 25
2512XW Den Haag

Vermeerstraat

Locatie Vermeerstraat

Waar alle andere gebouwen voorzien zijn van strakke lijnen en een kubistische architectuur is bij de Vermeerstraat een combinatie gemaakt van het behoud van de oude bouwstijl met al zijn krachtige originele details en de voor Johan de Witt welbekende frisheid. De lokalen zijn voorzien van grote ramen, waardoor er een lichte sfeer is. Met 10 lokalen, een mooi buitenplein en een beveiligde fietsenstalling is dit een knusse, gezellige en veilige omgeving.

Onderwijsaanbod Vermeerstraat

Vermeerstraat 56